nordiska naturen - stark inspirationskälla.



Tänk dig en varm sommarkväll, du sitter vid havet. Du är ledig i morgon. Solnedgången ger ett varmt, rött ljus som omfamnar vattnet. Du känner lugnet. Allt är så vackert att du sitter kvar länge efter att solen har gått ner.Den känslan vill jag att du ska ha varje kväll när du sitter i ditt nyinredda rum. Gästerna har gått, du sitter och myser i den mjuka fåtöljen, känner harmonin i alla detaljer som spelar tillsammans som tonerna i en symfoni. Ljuset från den vackra lampan ger ett varmt förlåtande sken på din hud.Den käsnlan tycker jag inredning ska ge, ett välbehag- Därför gillar jag en massa den trend av natur som varit och 'r på tapeten nu närt det kommer till trender hemma. Längre trendrapport kommer i veckan. Denna bild ovan tar tag i mig och det ärså mysigt det bara kan bli enligt mig.... Kramar Åsa

 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback