Fin design @ MotorVerkstan helt i min smak




Ibland behöver man ta ett break. Sticka ut till havet och omfamnas av de som betyder nått för en. Denna helg har varit sådan. Solsken, utflykt, skärgården, nära och kära och massa skojiga påhitt som får en varm. Igår besökte vi Motorverkstan ute på Djurö. Oj va mysigt det var. Inredning här på denna sjökrog går helt i min smak. Industrilampor, sjötema, fåglar, öppen spis, soffor kontra sittplatser, matta i olika varma kulörer, detaljer av det marina på väggar och i fönster och en fantastisk utsikt. Ägaren har själv varit med och hjälpt till med att ta fram utformingen av restaurangen. Jag gillar då det tuffa råa möter det gamla klassiska och en liten snudd på det moderna och enkla. Japp jag gör tummen upp för Mototverkstan och kommer åka hit snart igen och mysa kanske nästa gång intill brasan. Igår var det ju kalasväder så vi satt ute på bryggan och intog lunch med solen på näsan. Skärgårdskramar Åsa

Bilder från egen kamera.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback