Design uppåt väggarna - lite av mina favoriter



Haft en mysig helg i Götet med min fina vän Dragan och hans rara tjej Camilla. De har flyttat till en jättefin lägenget i Vasastan i Göteborg. Högt i tak, vitlaserat golv, vita väggar, stora och vackra fönster, takrosetter -you name it. Så himla glad de har hittat detta boende:) I ett vitt hem är det fint och snyggt att placera in konst och design upp på väggarna och göra de där färgprickarna. Jag har på senaste tid fått många frågor om tips på bra sidor ang just vad man ska ha på väggarnma och vill därfför tipsa om några fina sidor med just detta. Mina absoliua favoriter är NordicArtHouse , ArtyPeople , WonderWall Kommer lägga upp flera framöver. Med soil då det regnar/Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback