Strålhattsfabriken - en nyproduktion i designtoppen




Min fina vän Sofia och hennes kille var inne på att köpa en av dessa magiska vackra nyproduktioner för ett tag sen. Jag blev helt taget av dessa nya lägenheter. Det luktar lyx när jag tittar på de otroligt rena bilder av perfekt stylad lägenhet belägen i "Stråhatt fabrik" plats - tre fabriker från sekelskiftet i Stockholm. (kanske de är väldigt bra visualiserade och inte faktiska bilder - men de är bra ändå) Inuti hittar du många bra saker som klassiska Eames möbler, Danish Modern och även nutida design bitar. (Jag älskar blåmålade Danish Modern tabellen på sista fotot!) Allt är kombinerad med en stor smak, anständigt toner och lite färg dyker för att krydda upp saker och ting. Kolla även in de magiska fönstrena. Jag älskar dem. Med sol/Åsa

Bilder via http://www.oscarproperties.se/project/strahattfabriken




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback