Weekend i en Igloo till vintern - Ja tack!!!



Fast det är sommar och livet känns kanon då det är dessa månader man bara älskar så kan jag inte undvika er att visa detta fina hotell som jag måste boka in till vintern 2011/2012. Fast sommaren är här så drömmer jag mig bort till knarr under skosulorna, snötyngda granar. öma ben efter att åkt lagg hela dagen och den där bedövande tystnaden som uppstår när de första flingorna lagt sig till rätta på marken. När jag såg det här fina Igloo-hotellet i Les Cerniers, med makalös utsikt och tjusig inredning blev i alla fall jag sugen på att åka dit och smaka lite på riktigt vinter. Otroligt läckert hotell. Någon som vill med i vinter? Kramar Åsa



Kommentarer
Postat av: Niklas

Grymt ställe. Jag hänger på om du vill;) Ringt dig men inget svar. Kram Niklas

2011-06-16 @ 16:05:44

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback