En dag som kändes som en dröm - Fylld med energi



Vilken dag igår. Jag kan ej finna ord hur varm jag känner mig, i dubbel bemärkelse - Solbränd och varm i hjärtat.Ja denna dag är en sådan man drömmer om. Jag och en av mina närmsta och finaste vänner darlingen Evve drog ut tidigt imorse till södra skärgården. Helt vindstilla och med solen strålandes. Ut till ön Öja/Landsort för en dag bara att vara. Vädret kunde ej varit bättre, skratten ej hjärtligare, samtalen goare. Havet och himlens möte vid horisonten var utsuddande vackert. Det är just dessa dagar man stannar upp insuper massa energi åt jobb mm och såna dagar som alltid kommer finnas kvar i en och man hoppas få smaka mer på.
Ny dag idag med nya äventyr men jag lever fortf och länge i detta lyckorus denna dag gav. Over and out. Ibland säger bilder mer än ord så kika in bilderna jag tog igår. Ps Mitt nya solparaply kanske kan va det sötaste just nu. Kramar Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback