Att fånga en sommarnatt med en av de finaste



Vi fångade en sommarnatt igår jag och min vapendragare Evelina. Orangeriet och Hilton blev våra vattenhål i sommarnatten efter mysig middag innan på Odenplan. Vad får man energi av och inspiration= Jag får det av naturen,resor, händelser, ridninngen, musik och kanske viktigaste av dem alla ens vänner som alltid är där och får en sådär himlans varm i hjärtat. Jag har några av dessa som jag kallar mina pärlor, de är de finaste och skulle inte byta ut dem mot nått. Dessa männsikor är även de flesta kreeatörer och våra intressen av design och inredning gör att man bli inspirerad och vill bara leverera massa nya saker. Bilder från sommarnatten. Kramar Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback