Var hämtar ni ideér och inspiration ifrån?


Det finns många sätt att skapa inspiration/kreeativitet. Att sätta sig ner på ett cafe och se på människor,
kika i tidningar, gå på utställningar/konserter eller bara gå ut på en promenad i naturen.
Mitt sätt som jag kommit på skapar mest energi och inspiration är då
jag kommer ut till havet. Det är nått speciellt med det,
känna vinden i håret, höra ljudet av kluckande vatten mot stranden/bryggan, höra fiskmåsarna skrick
och bara stanna upp och få frisk luft i lungorna.
Varje söndag ser jag till att ha en söndagsutflykt till havet och i min familj
har det varit en sorts tradition sedan vi var små.
Ett ställe som jag anser vara en Pärla på jorden ärett ställe på västkusten - Gullholmen. Denna plats är
magisk för mig och energin som infinner sig här på sommaren håller kvar länge.
Idag blir det att ta vara på den energin och jag bjuder er på några bilder jag tog förra sommaren från denna plats.
Det finns många sätt att skapa inspiration/kreeativitet. Att sätta sig ner på ett cafe och se på människor,
kika i tidningar, gå på utställningar/konserter eller bara gå ut på en promenad i naturen.
Mitt sätt som jag kommit på skapar mest energi och inspiration är då
jag kommer ut till havet. Det är nått speciellt med just det, känna vinden i håret, höra ljudet av kluckande vatten mot stranden/bryggan, höra fiskmåsarna skrik och bara stanna upp och få frisk luft i lungorna.
Varje söndag ser jag till att ha en söndagsutflykt till havet och i min familj
har det varit en sorts tradition sedan vi var små. Ett ställe som jag anser vara en Pärla på jorden är ett ställe på västkusten - Gullholmen. Denna plats är magisk för mig och energin som infinner sig här på sommaren håller kvar länge. Idag blir det att ta vara på den energin så jag bjuder er på några bilder jag tog förra sommaren från just min energikälla & paradis.
Med Sol/ Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback