Moodboard och skiss - tjuvkik på kunds sovrum .


Moodboard med inredning och känsla - förarbete.
Halloj alla Kyd läsare.
Va kul att så många hittat hit, blir varm i hjärtat av det.
Jag bjuder er på en skiss som ligger på mitt skrivbord just nu.
Inredning och planering av sovrum till privatkund.
Jag har lite småsaker som måste tas ann och fixas med
innan det står helt klart och kan skickas till kunden. Men ni får en tjuvtitt
innan. Tanke och Idé - skapa ett sovrum med mycket förvaring, ljust ocg fräscht,
mjuka kulörer i beige, blått och grått.
Halloj alla Kyd läsare.
Va kul att så många hittat hit, blir varm i hjärtat av det.Jag bjuder er på en skiss som ligger på mitt skrivbord just nu.Inredning och planering av sovrum till privatkund. Jag har lite småsaker som måste tas ann och fixas med innan det står helt klart och kan skickas till kunden. Men ni får en tjuvtitt
innan. Tanke och Idé - skapa ett sovrum med mycket förvaring, ljust och fräscht,mjuka kulörer i grått, blått och vitt.
Med Sol/KYD



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback