Småfåglar i inredningen och Lars Jonssons konst.


Våren är snart här iallafall om man vaknar på morgonen och känner hur solstrålarna
skiner in genom fönstret och fåglarna kvittrar utanför.
Det är nått vist med dessa småfåglar och kvitter. Man blir skönt avslappnad av deras sång.
Var som liten med mina förälrar på en av Lars Jonssons utställning i Örebro och såg
hans utställning. Det var nog här mitt intresse för fåglar i inredningen tog
vid. Jag gillar ej uppstoppade djur, men att pryda och dekorera med
djur som ex; väggdekor, lampor, kuddar tycker jag är mycket fint.
Lampan på bilden i interiörbilden hade jag älskat att ha. Även gamla
skolaffischer med dess charm skulle jag vilja ha. Både lärorikt och
fint på samma gång. Sen är jag ända sedan Lars utställning svag för hans
konst. Kika in hans sida och inspireras av fåglarna i vårt land.
Med Sol och snö/Åsa
Våren är snart här iallafall om man vaknar på morgonen och känner hur solstrålarna skiner in genom fönstret och fåglarna kvittrar utanför.Det är nått speciellt med dessa småfåglar och kvitter. Man blir skönt avslappnad av deras sång.
Var som liten med mina förälrar på en av Lars Jonssons utställning i Örebro och såg hans utställning. Det var nog här mitt intresse för fåglar i inredningen tog vid. Jag gillar ej uppstoppade djur, men att pryda och dekorera med
djur som ex; väggdekor, lampor, kuddar tycker jag är mycket fint. Lampan på bilden i interiörbilden hade jag älskat att ha. Även gamla skolaffischer med dess charm skulle jag vilja ha. Både lärorikt och
fint på samma gång. Sen är jag ända sedan Lars utställning svag för hans konst. Kika in hans sida och inspireras av fåglarna i vårt land.
Med Sol och snö/Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback