Glittrande snö & jag gör tummen upp för Fjällpuben.


Ute är det magiskt vackert. Solen skiner, snön ligger på träden, det glittrar och den där tystnaden som infinner sig då det vita guldet ligger på marken omsluter mig. Ska ut och njuta mer ikväll efter jobbet.
Det är bara att njuta av detta fina väder. Hade velat åka lagg nu och sedan krypit in i den mysiga restaurangen Fjällpuben i Åre. Detta ställa har den inredningen jag helst av allt vill bli omsluten av då jag är i fjällen.
Det känns lite Mormor & Farmor över den och jag tycker arkitekterna/inredarna har skapat en ombonad miljö men som andas 2011. Kanske ska ta första bästa flyg upp eller så får det bli brasa och mys hemma ikväll..
Kramsnö/ Åsa
Ute är det magiskt vackert. Solen skiner, det hänger ner snö på träden,
det glittrar och den där tystnaden som infinner sig då snön
ligger på marken omsluter mig då jag gick hem från jobbet. Ska ut och njuta mer ikväll.
Det är bara att njuta av detta fina väder. Hade velat åka lagg nu och sedan
krypit in i den mysiga restaurangen Fjällpuben i Åre. Detta ställa
har den inredningen jag helst av allt vill bli omsluten av då jag är i fjällen.
Det känns lite Mormor & Farmor över den och jag tycker arkitekterna har skapat
en ombonad miljö men som andas 2011.
Kanske ska ta första bästa flyg upp eller så får det bli
brasa och mys hemma ikväll. Kika in på hemsidan med och kom i god stämning.
Kramsnö/ Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback