Dwell Baby's - en liten karamell med söta saker.


I maj kommer en av mina allra finaste och bästa vänner få sitt första barn.
Det bubblar av glädje och kärlek inom mig och jag ser fram mot att få skämma bort
denna lilla baby en massa. Kommer bli hur mysigt som helst.
Tänkte passa på att tipsa om Dwell Baby's fina plädar, sängar och bäddset.
Otroligt fina motiv och mönster, utan att bli för mycket.
Och bilderna på deras sajt är ju så söta att man nästan dör.
I maj kommer en av mina allra finaste och bästa vänner få sitt första barn. Det bubblar av glädje och kärlek inom mig och jag ser fram mot att få skämma bort denna lilla människa en massa. Kommer bli hur mysigt som helst.
Tänkte passa på att tipsa om Dwell Baby's fina plädar, sängar och bäddset.  Otroligt fina motiv och mönster, utan att bli för mycket.  Och bilderna på deras sajt är ju så söta att man nästan dör.
Kramar Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback