Ta in alla sommarkänslor och omvandla dem....



Sommaren går nu in i en annan fas. Det är nu alla goda bär finns. kräftorna fiskas upp ur insjöarna, det finns fantastiska grönsaker/svampar och naturen känns lugnare och man får börja inreda inne för alla myskvällar som väntar på en till hösten. Jag tror inte sommaren är över förrens man själv bestämmer sig för att kura in sig istället för att fortf njuta av de ljumma sommarkvällarna ute. Jag ser fram emot trevlifgheter långt in på hösten med kräftskivor, mysiga saker och då man kan sitta under ett tak och höra hur det smattrar på taket. Varje årstid har sin charm. I höst ska jag iallafall inreda med massa ljus, köpa flera goa lakan och göra sängen extra skön, köpa kuddar så man kan ha kuddkrig och inreda med toner av solen färger likt orange, gult i kompo med det vita som jag jag gillar mer än annat.
Så sug in alla sommarens sista strålar, skutta ut och leta inredning till hösten så att ni är redo,¨Kramar Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback