Sängkläder i bomullsjersey som jag älskar




Beach House
lanserade i höstas sängkläder i bomullsjersey i Sverige. Jag fick möjligheten att få känna på tyget, dels via ett varuprov och dels jag fick även möjlighet att få känna på tyget vid deras monter på Formex.
Tyget består av 100 % bomull och har egenskapen att den är mjukare än percale och svalare än flanell. Bomullen är kammad samt ringspunnen och sömnen sker med slitstark overlock. Det är ett riktigt mjukt och skönt tyg som jag tror skulle vara himmelskt att få sova i. Om några veckor så kommer det bli verklighet då jag beställt ett set till sängen.

Jag bara älskar deras hemsida och den urmysiga känslan som bilderna förmedlar. Surf up dude.
Kramar Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback