Kyds andra hälft fyller år idag - Grattis Grattis


Idag vill jag rikta alla strålkastare och höja glaset för en person som betyder så himla mycket för mig och som jag känner mig så lycklig att ha funnit i mitt liv. Idag fyller denna pärla 29 år och det är självklart det är Millan jag pratar om. Millisen och jag träffades under studierna i Växjö men fann varanns vänskap efter de åren. Det är med denna goding KYD blev verklig med. Hon har ett så stort hjärta och jag är så glad att hon fått en stor plats i mitt liv. Vet att vi kommer gå genom resten av livets resa ihop och när man funnit en sådan här glittrande person släpper man den inte i första taget. Idag som sagt fyller hon år och snart kommer även en mini Millan/ Jarkko till världen. I maj ska de ha sitt första barn. Stort grattis idag till dig darling och hoppas solen skiner bara för sig resten av dagen. Puss och Kärlek 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback