Det är nått visst med luften nu...


.... och jag gillar det en massa. Du vet då man vaknar tidigt på morgonen och vill skutta ut och ta en promenad, man vill förgylla dagarna med skojigheter och människor som får en varm inombords, man går inte till och från tbanan utan man gör små dansmoves på vägen till låtarna i lurarna och ler sådär löjligt då man kommer på att man nog ser knasig ut. Kreeativiteten är på max och man vill bara leverera och prestera sitt bästa på alla plan.
Nu måste jag rusa iväg på äventyr. Jag är färdig laddad mina vänner:)Kramar Åsa



Kommentarer
Postat av: Niklas

Härligt Åsa, ses någon dag snart. Har grejat med altanen och grillplatsen så du måste komma förbi och inspektera den :) Kram Niklas

2011-04-13 @ 17:44:01
Postat av: Niklas

Förresten, vad är det för musik som får dig att dansa, hade man velat sett;) Skicka över en playlist vettja./N

2011-04-13 @ 17:46:41
Postat av: Åsa

Det är givet Nicke, jag kommer gärna efter helgen.

Jag passar över en playlist senare men kan lova dig det är bra grejer och förberedelser inför sommarens kommande konserter:) Kramar om/ Åsa

2011-04-13 @ 17:50:18
Postat av: Niklas

Härligt, tack för mailet med listan. Nu ska jag lyssna i solen. Hörs/ses efter helgen. Kram kram N

2011-04-14 @ 11:27:36

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback