KYD hjärtar Danska Gusti Leder


(null)

Jag älskar handväskor och skuttar runt i olika beroende på vad jag har på mig! Just nu har jag blivit helt såld på Danska varumärket Gusti Leder! 
Kika in deras hemsida HÄR!

Väskorna från Gusti Läder är handgjorda i ett familjeföretag, naturligt garvade och smorda. De står för 100% ekologisk och hållbar produktion. Gusti Läder nature innebär avsiktlig användning av material och kvalitet och skiljer sig från vårt andra varumärke Gusti Läder studio genom sin traditionella vegetabiliska produktion.  Moderna och funktionella är deras produkter från Gusti Läder Studio. I certifierade företag är de kemiskt garvade med kromsalter. Detta ger vårt läder en särskild styrka och stabilitet. 


Deras lilla väska "Sammy" är  liten, men har mycket att erbjuda! Med den smarta vridluckan och det trendiga mönstret är den här praktiska axelremsväskan en riktig blickfångare och ett absolut måste. Tillverkad av robust koläder erbjuder "Sammy" dig tillräckligt med förvaringsutrymme för en liten plånbok, nycklar och mobilen. Dessutom hittar du ett separat fack på framsidan, som passar till exempel för ID-kort och skyddas av blixtlås. Således kommer "Sammy" pryda varje promenad, shopping eller fest denna sommar! 

Med sol Åsa 

Inlägg i samarabete och för Gusti Leder 





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback