Vann Best of Houzz 2018 - Lycka



(null)


~ LYCKA i hjärtat denna solskens fredag ~ Nyper mig i armen, fick precis ett mail att mitt KYD fått en utmärkelse från Houzz för Best of 2018 och vann i kategorin service! 


KYD - min dröm, min vision! Tack alla kunder, alla samarbetsparter, företag, alla case och äventyr (både de som gett taggar och de som gett rosor) man lär sig av allt. Tack för att just jag får chansen att utveckla och inta nya marker med Killing Your Darlings. För KYD är det alltid kundens behov som är utgångspunkten i det kreativa arbetet och min uppgift är att förverkliga drömmar utifrån smak samt stil och jag hjärtar det så mycket! 



(null)


Bäddade upp sängen hemma med en av vårens tydligaste trender - rosa och rött , rött och rosa ihop!

Med sol Åsa

Foton Killingyourdarlings 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback