KYD skisser och visualisering till kunds sovrum



Vissa av mina kunder önskar skissar på idé och planering av kommande inredning, så i detta case! Jag skuttade därför i förmiddags in i den kreativa bubblan, lyssnade på fina låtar och skissade och ritade ner KYDs förslag och idé till kommande case! Väggar tapetserandes och inredning möblerades in i befintliga rummet! Med olika organiska former och gröna ljusa kulörer ihop med grått och vitt ritade jag upp rummet! Här kan ni se några snabba skisser från dagens jobb! Lite mer saker ska in på plats och mått mm ska även in! Med sol Åsa 

 Skissa och rita inredning så kund kan få en känsla av hur rummet kan ta sig uttryck!
 
Spjälsäng men vaggandes från taket! En önskan om bambu och ett organiskt  formspråk valde jag att ta fram förslag på en vacker och grön beige tapet i sovrummet! Sobert och varmt! 

Skissar av Åsa Gramén - Killingyourdarlings 



Kommentarer
Postat av: Brittmarie

Varifrån kommer korgstolen? (Allt ser så snyggt ut!)

2016-05-06 @ 17:21:57

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback