Tävla & Vinn fina tavlan från begåvade Kajsa Hagelin




Det var ett tag sen men nu kickar vi igång en ny tävling såhär lagom i höstmörkret ! Denna vecka vill KYD lyfta fram en talangfull kvinna som gör magiska illustrationer KYDs hjärta gör kullerbyttor av; Kajsa Hagelin! 

Kajsa är 26 år och utbildad Visual Merchandiser/dekoratör efter studier i Haparanda. Hon är född och uppvuxen i staden Skövde där hon bott hela sitt liv fram till att studierna i Haparanda startade. Just nu bor hon med sin man i Coburg i Tyskland, då hennes andra hälft är idrottsman och spelar handboll. 

Hennes kreativa passion har alltid funnits där. Så länge Kajsa kan minnas har hon tyckt om att skapa saker. Tack vare en 1-årig stylistutbildning där vi bland annat hade bildlektioner fick jag lära mig olika tekniker inom målning och där blommade mitt intresse ut på riktigt. Nu när jag bor i Tyskland och för tillfället inte jobbar ägnar jag många timmar i veckan åt att måla. Hon har nyligen startat en webshop där hon säljer prints på utvalda motiv ! Kika in hennes sida på; http://kajsavisual.com

Just nu kan just Du vinna denna fina illustration med en gungandes Kay Bojesen Apa att inreda med. 


Allt ni behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna och vart i hemmet denna lilla monkey skulle få förgylla  i kommentarsfältet. Ni har fram till den 20/11 kl 12 på er! Lycka till! Med Sol Åsa 


Tack alla finingar som varit med och tävlat. Vi hade svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite övervägande föll vinsten till Elin Lans!


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 


Designern Kajsa Hagelin

Foton av Kajsa Hagelin



Kommentarer
Postat av: [email protected]

Att kunna ge dena otroligt fina poster i julklapp till mitt barnbarn

Svar: 👍🏼👌🏼
Åsa None

2015-11-14 @ 13:38:21
Postat av: Alexandra

Barnet i mig lever alltid och det märker du när du äntrar min hall, därmed den perfekta platsen för denna tavla att också förgylla mitt hem.

Svar: 👍🏼
Åsa None

2015-11-16 @ 15:43:54
Postat av: Nina

Jag skulle mer än gärna vilja vinna denna fina apa att inreda till min dotters rum! En illustration att bli glad av och som är iögonfallande fin! Håller mina tummar! /Nina

Svar: 👍🏼
Åsa None

2015-11-16 @ 18:31:18
Postat av: Tessan

Den skulle min mor få i 70 års present. Hon behöver släppa loss lite och se glädjen i vardagen igen. Kanske denna kan hjälpa henne och förgylla hennes tillvaro. Man ska aldrig ge upp barnet i sig barnasinnet är nyckel till mycket gott i livet. : )

Svar: 👍🏼👌🏼
Åsa None

2015-11-16 @ 20:22:00
Postat av: Micaela

Vilken superfin illustration! Jag skulle vilja vinna den och inreda min dotters rum med! Ihop med elefanter och giraffer skulle denna lilla apa bli jättefin!

Mvh Micaela

2015-11-18 @ 12:26:19
Postat av: Helena i Uppsala

Brorsonen har just köpt hus utan att ens ha tjej. Det var dubbelgaraget som lockade. Jag blev jätteglad för nu blir det mycket lättare med julklappar och födelsedagspresenter. Nehej då! Han är inte ett dugg intresserad av heminredning. Saftservisen av fint märke till trädgården hamnade hemma hos föräldrarna i stället. Men han mekar ju och är mycket fingerfärdig så en affischen med apan borde ju gå hem någonstans, i alla fall i garaget!

Svar: 👌🏼👏🏼
Åsa None

2015-11-18 @ 17:36:16
Postat av: Lisa

Jag älskar tavlan! Jag skulle ha den i mitt nya krypin i vardagsrummet som jag precis gjort iordning för att minsta ska få ett eget rum!

Svar: 👍🏼👌🏼
Åsa None

2015-11-18 @ 21:15:02
Postat av: Linnea Boman

Enda sedan jag var liten har jag haft en kay bojesen apa och den är min absoluta favorit. I december flyttar jag och min sambo äntligen till vår drömlägenhet och den här skulle få pryda vår vägg i sovrummet.

Svar: 👍🏼👏🏼
Åsa None

2015-11-18 @ 21:15:38
Postat av: Lena E

Så söt! Eftersom jag vill vakna glad och lägga mig lycklig får den hänga i mitt sovrum där tavlan blir det första och sista som jag ser när jag kliver upp och går och lägger mig. För att jag inte ska känna mig ensam och hela tiden bli påmind om att var dag är en glad dag, får den följa med mig in i vardagsrummet under dagen.

Svar: 👍🏼
Åsa None

2015-11-19 @ 23:07:13
Postat av: Elin Lans

Hej Åsa!
Jag skulle hänga denna lilla glädjespridare på mitt mottagningsrum på jobbet. Där träffar jag ofta personer i olika problemsituationer och deras anhöriga. Jag tror många, både ung som gammal, just där och då kan bli lite lättare i sinnet av den lilla apan.
Håller tummarna!

Svar: 👍🏼
Åsa None

2015-11-19 @ 23:33:24
Postat av: Elin Lans

Jag är så himla glad över vinsten! Ett stort tack till er!!!

Svar: Åh va kul :-)
Åsa None

2015-11-20 @ 18:59:57

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback