Tävla & Vinn fina postern "Les Insects" från Mattias Sjöberg




Den här veckan är det Tävling igen hos KYD och i vinstpotten ligger 1 ny fin poster från duktiga Mattias Sjöberg och hans nya fina print;  ”Les Insects” ! 
KYD gillar design likt detta skarpt! Mattias Sjöberg ligger bakom många vackra prints som har ett fint grafisk uttryck som KYD tilltalas av och gärna inreder kundhem med! Mattias förklarar idén bakom illustrationen såhär; 
"Denna affisch är inspirerad av mina barndomsminnen, då man fantiserade att sländorna var som små helikoptrar som flög förbi en. Det finns en hel del likheter mellan våra insekter och designen på våra fordon."

Kika in hemsida och se alla andra snygga posters Mattias gör här - http://postersandprints.se 
Allt ni behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna och vilken av affischerna i kommentarsfältet. Ni har fram till den 27 November kl 12.00 på dig. Lycka till! 
 
1) Hur skulle du vilja inreda med planschen och varför ska just du vinna en av denna snygging! Berätta och motivera. 

Med solskensVärme Åsa 

Foto via Mattias Sjöberg 




Kommentarer
Postat av: Therese

Vad lustigt jag talade med barnen om tvestjärtar och sedan visade jag dem bild på en sådan. De undrade mer över insekter och jag visade lite bilder. Denna planch skulle barnen få så kan man samtidigt på ett pedagogisk sätt lära dem om naturen. När de sedan kan alla kan man ge den till skolan som sedan kan smycka sina stela väggar med denna och ännu fler barn kan lära sig och upptäcka våra fina djur vi har i naturen : ) Återbruk och pedagogik på högsta nivå på ett vackert sätt ;-) Ha en fin dag

Svar: 👍🏼😃
Åsa None

2015-11-24 @ 16:54:08
Postat av: Lena E

Den där läckra postern skulle jag rama in i en silvergrå ram och sätt upp i mitt pysselrum. Då jag gärna söker inspiration i naturen för mina alster (allt från födelsedagskort till smycken). Även om jag är en kreativ person, behöver jag inspireras för att göra vackra saker.

Svar: 👍🏼
Åsa None

2015-11-27 @ 05:40:12
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja vinna denna fina poster för att överraska min pojkvän med den i hans arbetsrum! Han älskar plan/bilar och sen känns det rummet ej så inrett! Skulle vara kul att överraska han! Mvh Anna

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2015-11-27 @ 14:39:46

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback