Tävla & Vinn tavla från KYDs Sommarfoton 2015




Funderar på att fixa en fototavla med någon av sommarens motiv från kamerarullen! Behöver Därför hjälp av ER mina rara följare! Vilken av dessa skulle vara finaste att inreda hösten med? 1) Fyrudden i solnegång 2) Løkken i rosa skimrar 3) Råbjerg mile öken 4) Harstena tur! .




Tänkte även Lotta ut en av dessa till en Vinnare så skriv nedan vilken som är er favorit samt vilken som Ni helst vill inreda med!! Ni har fram till imorgon söndagen den 16/8  kl 13.00 på er! 

Med sol Åsa 



Kommentarer
Postat av: Anne-Mari Gabrielsen

Fantastisk vackra alla fyra, Men nr.1: Fyrudden i solnegång är min favorit.Den skulle jag ha i mitt nya gästrum!
Vh.Anne-Mari

Svar: 👌🏼👍🏼
Åsa None

2015-08-15 @ 20:26:15
Postat av: Anne-Mari

Blrv det någon vinnare?

Svar: Yes Box! Ska skriva dit det med!
Åsa None

2015-08-23 @ 19:52:52

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback