Tävla och Vinn plansch från danska ViSSEVASSE Plakat & Design



Ny Tävling hos KYD och i vinstpotten ligger En tavla från duktiga Dorthe Mathiesen som driver ViSSEVASSE Plakat & Design studio! Vissevasse är en dansk designstudio som skapar grafiska illustrationer, tapeter och konst. Konstnär Dorthe Mathiesen designar Vissevasse affischer med en djup kärlek till den rena, grafiska och enkla estetiska formspråket något som KYDs hjärta gillar oerhört mycket! Om era hjärtan med gör det så ta chansen nu att vinna en valfri affisch i format  50x70 cm här på bloggen! Kika in alla deras fina alster HÄR och HÄR
 
Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! 
 
- Skriv en motivering till det motiv du skulle vilja vinna och vart i hemmet skulle du vilja hänga upp den. Berätta och motivera. Ni har fram till den 1 april kl 17.00 på er att delta! 
 
Now we kicks off a new competition with KYD and the prize is a painting from Talent Dorthe Mathiesen!  ViSSEVASSE Plakat & Design studio creates graphic illustrations, wallpaper and art. Artist Dorthe Mathiesen draws Vissevasse posters with a deep love for the pure, graphic and simple aesthetics. In addition to having a serious love for mint colours and soft pastels, the inspiration for the posters comes from the colors of Copenhagen’s corroded copper towers, Art Deco period and the legendary rainbow ice cream. KYD Loves her way to sketch. Now you can get the change to win on of her posters. 
 
- All you have to do is write why you want to win in the comments. You have one week to go. Good Luck! 

Tack till er alla fina som varit med och tävlat och som tagit er tid att skriva. Fanns många fina motiveringar och var jätte svårt att utse vinnare! Tävlingen är nu avslutad. KYD har tillsammans med  Dorthe utsett en Vinnare! 


Stort Grattis till Birgitta till första priset och en valfri Poster från ViSSEVASSE! 

Jag kontaktar dig under dagen!

Stort GRATTIS! 

 

 

Foton via och med tillåtelse av Vissevasse 




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Paris, Paris - mitt älskade Paris <3 Ständigt denna längtan och suktan efter staden och allt som hör därtill. Då jag själv inte kan vandra längst med de gator jag minns, sitta på det café jag drömmer om vara där jag önskar - då kan jag i alla fall vila blicken på denna vackra tavla och för en stund känna hur avståndet minskar i alla fall litegrann.

Skulle sätta upp tavlan bredvid min säng så att det var det sista jag såg varje kväll och det första som mötte min blick varje morgon <3

Stor kram fina du

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-25 @ 15:25:35
Postat av: Amanda

Åh vilken fin tävling, jag skulle mer än gärna Vilja vinna New York postern! Tycker alla var jätte fina och pastelliga men denna föll mig mest i smaken då jag NY är så speciellt för mig! Håller mina tummar hårt! Kram Amanda

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-03-25 @ 16:07:12
Postat av: Emma

Ååååh New York-postern hade passat perfekt i mitt vardagsrum! Jag har en hel, vit vägg som är tom i väntan på att jag ska hitta något som passar att hänga där. Färgerna i NY-motivet, framför allt det grå och rosa, är precis de färgerna jag har i mitt hem :) Håller tummarna! Stor vårkram till dig <3

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-03-25 @ 20:52:15
URL: http://www.emmaericas.blogspot.se
Postat av: Oscar

Min kära sambo fyller i april 30 år och överst på önskelistan står en resa till New York, staden hon älskar och aldrig kan få nog av. Denna tavla skulle få en mycket speciell plats i vårt hem på den idag så toma väggen över vår säng, en önskan och en dröm att varje dag få somna och vakna i denna underbara stad.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-03-26 @ 01:04:06
Postat av: Linda Rosenberg

London! Håller på med en total husrenovering och inredningen kommer längst ner på alla budgetlistor! Excelarket äter upp alla resurser i ett nafs! Vill vila mina ögon på ngt vackert bortom VVS-rör, betong och spackel.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-27 @ 17:41:54
Postat av: Pernilla

Underbaraste postern London skulle bli såååå fin i dotterns rum och en fantastisk påminnelse av vår helg där ❤️

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-27 @ 18:02:36
Postat av: Pernilla

Underbaraste postern London skulle bli såååå fin i dotterns rum och en fantastisk påminnelse av vår helg där ❤️

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-27 @ 18:02:36
Postat av: Birgitta Abrahamsson

Hejsan!

Jag vill verkligen vinna den fina postern New York. Då ska min älskade dotter få den av mig så hon kan få hänga upp den i sin nya lägenhet. Hon har kämpat sig igenom mycket svår cancer med flera tuffa cellgiftsbehandlingar. Hon är värd all uppmuntran hon kan få och jag är så tacksam att hon lever. Hon hade födelsedag den 22 mars, så det skulle vara så roligt om jag fick överraska henne i efterhand på hennes födelsedag. Håller tummar och tår att just jag den fina postern får!

Kram Birgitta

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-03-27 @ 23:39:26
Postat av: Robert Schirman

Tjena!

Vinner jag ska min underbara flickvän få den snygga postern av mig i förlovningspresent.Hon betyder allt för mig! Hon skulle hänga upp den ovanför sängen i vårt nyrenoverade sovrum. Tror hon skulle gilla New York, så den väljer jag. Håller tummarna så hårt jag kan.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-27 @ 23:44:03
Postat av: Madelene Abrahamsson

Hej!

Skulle vara så tacksam att få vinna postern New York. Jag har nyligen övervunnit mycket svår cancer och haft det väldigt kämpigt under en längre tid. Tycker därför jag är värd att få vinna. Postern skulle göra sig fin i vardagsrummet i min nya lägenhet. Håller tummarna riktigt hårt!

Kram

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-27 @ 23:50:02
Postat av: Rolf Abrahamsson

Hejsan!

Har jag turen med mig ska min kära fru få postern i present av mig på hennes födelsedag den 15 maj. Väljer New York som jag tror att hon kommer att tycka mycket om. Hon är mån om både människor och djur och tänker allra minst på sig själv. Jag älskar henne så! Hon skulle bli så glad och överraskad om hon fick en sådan fin poster. Håller tummarna!

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-03-27 @ 23:55:02
Postat av: Rolf Abrahamsson

Glömde skriva att min fru kommer att hänga upp postern i vårt nya kök.

Mvh Rolf Abrahamsson

2014-03-27 @ 23:57:15
Postat av: Torunn Brandvold

Hei!

Jeg kunne gjerne tenkt meg å vunnet plakaten med Paris å gidd til min mor som har bodd der i sin ungdom. Den ville jeg ha hengt i storstua barndomshjemmet mitt sammen med maleriene av mine foreldre som de fikk tatt i Paris og et bilde av de to som er tatt i Paris. Jeg og min mor hadde en fantastisk tur til Paris for en del år siden og det er et minne jeg alltid vil ha med meg. Krysser fingrene :)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-28 @ 07:43:45

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback