TÄVLA & VINN FIN FOTOTAVLA FRÅN TORA LINDSTRÖM


 

Nu kickar vi igång en till Tävling hos KYD och i vinstpotten ligger fantastisk tavla i valfritt foto från Tora Lindström! Denna begåvade fotograf vill jag rikta extra mycket strålkastarna på! Både det att hon fångar in magiska foton och att hon kommer från bästa sagoön Gotland är ju fantastiskt! Hennes sätt att med hjälp av kamera ta varma och harmoniska foton får KYDs designhjärta att smälta och som inredare älskar jag svartvita och klassiska foton i denna stil.


Just nu kan just Du vinna en fototavla från begåvade Tora (du väljer själv ut vilken just du skulle vilja vinna i måttet 40x50 inramad i vinsten). Kika in hemsida och fotona HÄR.
Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! Med Sol Åsa

(Vinstvärde 900 kr)

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite prat ihop med Tora så föll vinstlotten till Linda (Misslinda) med sin motiverinjen; WOW, vilken underbart tävling ⭐️ Helt underbart å titta igenom Toras portfolio. En portfolio som ger mig mkt inspiration, lugn, glädje och lite beslutsångest OM jag skulle ha turen att vinna. Har några favoriter så som den gamla kameran, tjejen som går på betongplattan vid havet, bilderna från Furillen. Ett ställe jag bara MÅSTE besöka på denna underbara Ö. En tavla från Tora skulle absolut ge mig en glädje å tacksamhet & inspiration varje dag ❤️ Ha en fin dag, kram. 


STORT STORT grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 

Foton av Tora Lindström




Kommentarer
Postat av: Joa Höglund

En vacker bild gör ingen vild!! Love & peace 💕💕

Svar: ⭐️👍👏
Åsa None

2014-02-26 @ 19:40:36
Postat av: Linda Andersson

Just så vackra bilder vill jag också kunna ta, men tills jag har lärt mig, skulle jag bli väldigt lycklig om jag kunde sätta ett av hennes motiv på väggen.

Svar: 📷💛☀️👍
Åsa None

2014-02-26 @ 20:01:40
Postat av: sofia holm

Jag vill gärna vinna fotot "spegelbild" då den skulle föra in lite harmoni i mitt hem. Alla skulle behöva en liten bit av Tora i sitt hem ♡

Svar: 👍👏💛
Åsa None

2014-02-26 @ 20:07:56
Postat av: Anonym

Blir bara så varm i hjärtat när jag ser Toras foton.Tänk att få ha en hemma att kunna titta på varje dag💕💕💕

Svar: ⭐️👍
Åsa None

2014-02-26 @ 20:42:28
Postat av: Tina Malmgren

Blir bara så varm i hjärtat när jag ser Toras foton.Tänk att få ha en hemma att kunna titta på varje dag💕💕💕

Svar: 👍👏⭐️
Åsa None

2014-02-26 @ 20:43:55
Postat av: Tina Holm

Åhh... vilken ära det skulle vara att få ha ett av Toras konstverk på väggen! Älskar Gotlandsfåret och skulle gärna ha en del av Gotland och Tora här hemma året runt.

Svar: 🐑👏👍
Åsa None

2014-02-26 @ 22:19:02
Postat av: Ellinor

Fotografier har alltid tilltalat mig mycket, mycket mer än den målade konsten. Älskar vackra bilder - både att ta själv (försöka i alla fall) och andras. Det är fint att genom någon annans ögon kunna se de där små detaljerna i vardagen som man själv kanske missar.
Vi vill alla omge oss med vackra ting - någonting att i lugn och ro vila ögonen på hemma. Kanske blir det en av Toras vackra tavlor...

Kram<3

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-27 @ 10:18:52
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Då jag fotar mkt själv älskar jag foton på väggarna istället för målad konst eller grafiska tryck. Foton är mer personligt. Är med och tävlar :)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-27 @ 12:41:55
URL: http://lifestyleandliving.se
Postat av: Billie Åberg

En bit qv Tora är en bit av Gotland. Saknar min hemmaö och med en bit av Tora skulle den ändå finnas hos mig om än i Norrköping.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-28 @ 07:12:35
Postat av: Elisabeth

Tora, du många vackra foton har. Det mitt hjärta klappar alldeleds extra för är Gotlandsfår. <3
När jag var barn och fåren gick på grönbete var det kramkalastider för mig och min barndomsvän Klara. Det var många får att se till och alla skulle få minst en kram var per tillfälle. Och för att hålla reda på vilka vi redan gosat med märkte vi dom med lite gräs på ryggen. Gräset åts iband upp av glupska fårvänner eller föll av. Så nog blev det mer än en kram per får, vilket vi egentligen bara tyckte var bra.
Idag bor jag så till att det inte finns får att krama eller ens att titta på tyvärr. Så att vinna det här så kärleksfulla fotot och hänga upp det i vardagsrummet skulle vara helt underbart. Mina fyrbenta vänner skulle kännas mer levande och nära, precis som minnet av den kärlek de i sin tur så fint gav mig och min vän. :)

Svar: 🐏👏👍
Åsa None

2014-02-28 @ 18:47:49
Postat av: Linda Larsson

jag älskar konst som ger en extra känsla av vacker oändlighet, foton som är tagna i precis rätta ögonblicket och som när fram lite djupare än man kanske är beredd på. Detta finns i Toras foton och jag skulle älska att ha ett foto fångat av henne på min vägg. Fotot jag föll för direkt är en ljusrosa tyllkjol, vackra ben på en vit stol och en utsträckt haka upp mot skyn. En helt underbar fotograf.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-02 @ 10:19:56
Postat av: Annika Lövkvist

Skulle va mysigt att få en bild ifrån Tora o mitt underbara Gotland . Här hemma i mitt hem . Jag gillar alla bilder Tora har tagit . För det finns alltid en hemlängtan hem . Tora är bara bäst <3

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-02 @ 10:25:19
Postat av: Anonym

Skulle va mysigt att få en bild ifrån Tora o mitt underbara Gotland . Här hemma i mitt hem . Jag gillar alla bilder Tora har tagit . För det finns alltid en hemlängtan hem . Tora är bara bäst <3

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-02 @ 10:27:20
Postat av: Linda

WOW, vilken underbart tävling ⭐️ Helt underbart å titta igenom Toras portfolio. En portfolio som ger mig mkt inspiration, lugn, glädje och lite beslutsångest OM jag skulle ha turen att vinna. Har några favoriter så som den gamla kameran, tjejen som går på betongplattan vid havet, bilderna från Furillen. Ett ställe jag bara MÅSTE besöka på denna underbara Ö. En tavla från Tora skulle absolut ge mig en glädje å tacksamhet & inspiration varje dag ❤️ Ha en fin dag, kram.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-02 @ 10:32:12
Postat av: Ingela

Ett fota av ToRa är som en smekning på kinden av den ängeln som hon är! Tack för att du låter fler får se hennes alster! Alla borde få ett mms var morgon med en ToRa bild, tänk vad världen skulle vara vacker då!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-02 @ 12:10:26
Postat av: Maria sjöqvist

Denna begåvade kvinna har jag haft förmånen att känna sen hon föddes, skulle vara häftigt att få välja bild från just henne.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-02 @ 12:28:27
Postat av: Ninna

Har träffat Tora för ett antal år sedan när hon började med fotostudier.Hon har kämpat hårt för att komma hit. Det vore så fantastiskt att få ha en av hennes bilder på väggen. Att njuta av och samla kraft och läkning av.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-03-02 @ 13:05:02
Postat av: Maria Gardelin

Fantastiska Bilder ! Fick tips att följa Tora på instagram och är väldigt förtjust i hennes bilder. Toras bilder gör sig verkligen var som helst och jag önskar att jag hade av dem hemma på min vägg, Min favorit bild är den där hon står i vattnet i gummistövlar och en sjal om axlarna...Så sanslöst superfin ! Hoppas hon når gränslösa framgångar i sitt fotograferande.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-03-02 @ 13:36:09
Postat av: Åsa Laakso

Att få en bild tagen av bästa Tora skulle vara otroligt kul. Jag håller mina fingrar o tår😊.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-02 @ 16:51:46
Postat av: Astrid Liljegren

Vill egentligen bara ha en bild som Tora "gjort" då hennes bilder är så milda och rogivande.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-03 @ 00:42:48
Postat av: Birgitta Abrahamsson

Hejsan!
Har jag tur ska min älskade dotter få den fina vinsten av mig. Hon har nyligen övervunnit svår cancer. Tycker verkligen hon är värd den, efter att hon genomgått 8 tuffa cellgiftsbehandlingar. Jag är så tacksam att hon lever! Håller tummar och tår att jag en fin fototavla får!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-04 @ 21:23:29
Postat av: Madelene Abrahamsson

Hejsan!
Skulle vara så tacksam att få vinna en fin fototavla. Jag har haft en lång hemsk resa med svår cancer som jag nyligen övervunnit. Tycker jag är värd den fina vinsten. Hoppas hoppas!!!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-04 @ 21:25:53
Postat av: Rolf Abrahamsson

Hej!

Vinner jag nu så ska min kära fru få en fin fototavla av mig. Hon ställer alltid upp på både människor och djur till 100% och tänker minst på sig själv. Hon är guld värd och jag älskar henne så. Håller tummar och tår!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-04 @ 21:27:27
Postat av: Robert Schirman

Tjena!

Om jag vinner ska min underbara flickvän få den fina tavlan av mig på sin födelsedag. Hon har kämpat med sin svåra elakartade cancer och äntligen övervunnit den. Hon betyder allt för mig. Det skulle vara så roligt att få överraska henne. Håller tummarna hårt!

2014-03-04 @ 21:29:26
Postat av: Jenny - Hemtrender

Kul tävling! Och kul att få upp ögonen för en (för mig) ny fotograf!
Jag älskade Gotland som en vecka spenderas på i somras så min motivering är att ett vackert fotografi från Furillen skulle påminna mig om fina sommarminnen varje dag:)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-04 @ 21:50:57
URL: http://hemtrender.com
Postat av: Lena Nordström

Fantastiska foton! Om jag vann skulle jag ge tavlan till min snart 17 åriga dotter som inspiration. Hon älskar att fota och lägger upp sina vackra foton på sin blogg!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-04 @ 22:07:05

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback