Tävla och Vinn 2 fina kuddar i blått från Lidby Living


 
"Våga flott, inred blått" Den här veckan är det Tävling igen hos KYD och i vinstpotten ligger 2 vackra och snygga kuddar från fina företaget Lidby Living. Just i vår/sommar är alla nyanser av blått, turkos och aqua extra heta. Därför är det extra kul att meddela Lidby Living lottar ut finaste blå kuddarna Ikat Raixa Inv Blue och Plain jeans till en av KYDs läsare! 

Det är med en varm Kärlek till ön Mallorca och passionen för det genuina hantverket som ligger till grund för Malin Gårdinger Lidbys företag Lidby Living! Samarbeten med lokala producenter, varje produkts unika egenskap och skönhet, tillverkning enligt urgamla traditioner, men med nyskapande design som företaget tillverkar sina produkter. KYD gillar design likt detta skarpt och inreder mer än gärna med dessa fina kuddar! Kika in Lidby Living hemsida HÄR och se alla andra snygga ting de har.
 
Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Ni har fram till fredagen den 18 april på er att delta! Stort Lycka till! 
 
Vinstvärde; 1300 kr
 
1) Hur skulle du vilja inreda med kuddarna och varför ska just du vinna dessa snyggingar! Berätta och motivera. 
 
Med solsken / Åsa
Foton via Lidby Living 

Tack till er alla fina som varit med och tävlat och som tagit er tid att skriva. Fanns många fina motiveringar och var jätte svårt att utse vinnare! Tävlingen är nu avslutad. 


Stort Grattis till Ulrika till första priset och två fina kuddar från Lidby Living!!

Jag kontaktar dig under dagen!

Stort GRATTIS! 

 






Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill väldigt gärna vinna kuddarna! Vi håller på att renovera ett rum som ska bli ett mysrum där familjen kan hänga, spela spel och läsa sagor. Vi har tänkt köpa en vit soffa och ha därinne och kuddarna hade passat perfekt i den! Kram fina du :)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-04-10 @ 20:25:40
URL: http://www.emmaericas.blogspot.se
Postat av: Ulrika

Åh, jag fullkomligt älskar denna vackra blå nyans och skulle så innerligt vilja vinna dessa skönheter. Har haft det lite tufft i livet ett tag nu och med en vitamininjektion i form av dessa sprakade vackra, glada kuddar tillsammans med vårens intågande skulle jag må så gott! Vill inreda mitt ljusa vita vardagsrum med dessa kuddar, blanda upp med ljus ljus rosa textil tillsammans med avskalad ljust grå nyans och låta solen och trädgårdens grönska genom alla fönster få samspela till en harmonisk oas inomhus! Kram söta vännen 💙

Svar: 💙👏👍
Åsa None

2014-04-10 @ 20:42:39
Postat av: Staffan

Jag är inte så bra på det här men jag vill vinna för att överraska min flickvän som ofta talar om hur "vitt, beige och tråkigt" vårt vardagsrum är. Hon skulle nog tycka om kuddarna ovan (hon har gillat din bild på kuddarna på instagram, det var så jag hittade hit). Vi har en ljust beige stor soffa så dom skulle ligga i den och väcka ett färglöst sällskapsrum till liv.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-04-10 @ 21:14:53
Postat av: Carina Dahlen

Har just gjort färdigt mitt sovrum med en fondvägg målad med blå kalkfärg. Mina vita gardiner har jag dipdied i blått längst ner till. Ett par blå kuddar på vårt vita överkast hade suttit som ett smäck!
Mvh Carina

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-04-11 @ 00:06:13
URL: http://carinasceramics.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Nej, jag behöver inga fler kuddar...Men jag gillar dina tävlingar och jag gillar vackra ting.
Då jag faktiskt redan har snarlika kuddar själv, hade dessa blivit en perfekt present till en vän. En vän som förvisso har en stor, fin och härlig soffa, men desto tråkigare "prydnads"kuddar i den...

Hoppas du får en fin och solig helg <3

Kram

Svar: 👏👍😃
Åsa None

2014-04-11 @ 12:46:31
Postat av: Elisabeth

Jag har alltid fashinerats av olika kulturer och var gång jag gör en resa brukar jag se till att jag får med mig hem något unikt och speciellt som helst gjorts av ortsbefolkingen. Mitt bästa fynd har jag dock gjort via Blocket, ett bord med två tillhörande stolar från Venesuela i massivt mörkbetsat trä. De föreställer två utkarvade gubbar som underifrån håller upp bordsskivan, och stolarna är även de gjorda som gubbar.
Jag skulle vilja vinna de här vackra kuddarna av flera skäl. Dels för att de skulle passa mycket bra hos mig, och för att mitt hem behöver mer färg och kuddar till soffan. Men också därför att det ligger mig varmt om hjärtat att det finns en sån fin hantverkshistoria bakom dem. För mig betyder det mycket om ett föremål bär på en alldeles egen historia. Det känns mer levande då.
Jag skulle förutom mina etniska föremål också vilja matcha dessa snyggingar med egengjorda koboltblåa batikgardiner, somriga blommiga kuddar i sprakande färger, och med min mormors handvirkade spetspläd i vitt. Jag drömmer också om mycket grönska inomhus bestående av många tropiska golvväxter.

Med vårvärme från mig,
Elisabeth

Svar: 👍😃
Åsa None

2014-04-13 @ 15:58:51
Postat av: Helena i Uppsala

I min soffa i vardagsrummet har jag kuddar jag sytt i syslöjden på 60-talet. Det kanske vore dags att byta ut dem? Fast de har ju ett visst affektionsvärde!

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-04-17 @ 17:42:58

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback