Årets ljusaste dag - Midsommar


Underbara midsommar! Vädret kunde inte vara bättre, personerna inte varit några andra och maten inte godare! Midsommarfirande med nostalgitripp till förr med familj och vänner, krans i håret, sill och nubbe, små grodorna, picnick och glädje! Första året min lilla brorsdotter Elvira firade midsommar - vilken glädje att hon finns med oss och att jag får vara hennes faster! Hon är min ögonsten! Några snapshots från gårdagen! Med sol Åsa
 
Foto Instagram KillingYourDarlings



Kommentarer
Postat av: Leszek

Så sant som det står skrivet!

Svar: Va så kul att se er och Nadja var hu jätte gullig tjej! Nästa gång får vi prata mer tycker jag! Kram till er
Åsa None

2013-06-23 @ 18:58:35
Postat av: Ellinor

Vackra bilder från en vacker dag.
För egen del blev det inget traditionellt midsommarfirande med gott och väl ett födelsedagsfirande och i Paris dessutom!
Hoppas du fått en fin start på denna vecka. Önskar dig en fortsatt härlig tisdag!
Kram

Svar: Åh underbart! Du som älskar Paris med! Va härligt att höra att du haft det toppen! Är du värd! Var det du som firades? Då får jag gratta i efterhand! Kram Åsa
Åsa None

2013-06-25 @ 13:09:10
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

SV: Jag delade upplevelsen tillsammans med min syster som också var den som firades. "Den bästa födelsedagen på 16 år" löd dagssummeringen när vi framåt småtimmarna satte punkt för fredagen. En underbar resa på alla sätt och vis.

2013-06-25 @ 14:04:09
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback