En Cooling till megafon från Bolia


Fick HETA tips på en underbar högtalare av Katarina (Tusen tack för tipset) som finns på Bolia. Kolla in denna Cooling, jag superduper gillar designen på den. Jag som älskar musik och springer på konserter/livespelningar så ofta jag kan samt lyssnar och sjunger till olika låtar varje dag borde egentligen ha en som är såhär snygg och spelar ljud likt en megafon:) Just nu spelas denna på datan. LYSSNA IN HÄR  Hittade även andra finingar inne i webbutiken så kastade ihop ett litet collage så kan ni se. Med Värme Åsa Bilder via Bolia
 



Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Tusen tack gulliga du!
Och jag älskar megafonen. Som sagt var, tycker de kan sponsra med 2... :D

Svar: Ja det tycker jag med - en varsin till oss två för vår PR:) Hoppas du har en fin fin dag fina du. Med sol Åsa
Åsa None

2012-09-26 @ 10:23:28
URL: http://brakat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback