Entrance Mäkleri gör det igen - bjuder in till en magisk känsla


Min absoluta favoritbild på en av lägenheten boende! 

Entrance fångar återigen KYDs hjärta  genom sitt fina nytänk inom just att annonsera ut säljobjekt på nytt sätt! Jag älskar deras sätt att styla, fota och skapa en magisk känsla av unikthet i deras kunders hem! Senaste i raden är denna vackra bostad; http://entrancemakleri.se/
- intron är en balettdansör som bjuder upp på en fin känsla i videon från Sylvestergatan 7 i Göteborg! 

Denna magiska våning med högt läge i ett av de anrika stenhusen i Nedre Johanneberg. Lägenheten innehåller  och präglas av tidstypisk nordisk tjugotalsklassicism med inslag av funktionalism ritad av den välmeriterade arkitekten Ernst Torulf och stod klar 1931. Allt från bevarade snickerier och originaldetaljer som serveringsskåp, höga fotlister, eleganta tidstypiska spegeldörrar, parkett i fiskbensmönster, fönsterbänkar i sten och vacker öppen spis finns i denna lägenhet! Sätter som den är inredd är så passande och tilltalande! Kika in mer på; entrancemakleri.se

Med sol Åsa 

När detaljerna i inredningen skapar en unikthet och man vågar mixa olika material! Jag hjärtar detta!!

Jag blir "golvad" av lägenhetens fina gamla designade golv ... 

Foton Enterance Mäkleri 



Kommentarer
Postat av: LIVSGLITTER

Superfina bilder! Vilken inspo!!!

Svar: 👍🏼🌻
Åsa None

2015-11-17 @ 10:07:28
URL: http://livsglitter.for.me

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback