TÄVLA & VINN FINA illustrationer FRÅN Cajsa Wessberg


Den här veckan är det Tävling igen hos KYD och i vinstpotten ligger 4 helt bedårande illustrationer "Djur på Hög" från duktiga formgivaren Cajsa Wessberg. Cajsa går första året på Visuell kommunikation på Beckmans designhögskola och Inspireras av runda djur, nordisk design och enkla former med massa detaljer. Hennes sätt att rita söta motiv är något som KYD gillar skarpt! Kika in hennes hemsida HÄR.Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! 


1) Såsom riktiga djur så söker dessa fyra "Djur" rätt husse och matte! Hur skulle du vilja ta hand om dem (inreda med dem) och varför ska just du vinna dessa raringar! Berätta och motivera. Med solskensVärme Åsa

Foto&Styling KYD - KillingYour Darlings

Tack alla fina för att ni varit med och deltagit i tävlingen! Turen föll till Lotta denna gång! Stort grattis till dig! Ett mail kommer inom kort med vinst info! Med Värme till er alla/Åsa

 




Kommentarer
Postat av: Ellinor

De vita väggarna i min lägenhet som allt efter vad tiden led skulle fyllas med diverse tavlor och illustrationer blickar fortfarande lika kala och vita ner mot mig. Gamla favoriter väntar tillsammans med nya diton på att jag skall knäcka koden och passa ihop dem med varandra och mina rum. Men dagarna och åren går. Kanske vore det bästa att börja om helt från scratch - att låta de där gamla favoriterna vila ännu ett tag och istället hänga upp någonting helt nytt.
Jag har alltid varit svag för lekfulla, grafiska illistrationer. Dessa från Cajsa Wessberg tilltalar mig inte bara i sitt uttryck, dess färger skulle också passa göra sig väldigt bra hemma hos mig.
Jag håller mina tummar för att vinstlyckan håller i sig ännu en vecka eller två ;)
Solskenskram

Svar: Vinnaren meddelas nästa Tisdag. Lycka till. Med solskenskram och Glad Påsk Åsa
Åsa None

2013-03-25 @ 15:10:25
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Robert

jag har rätt få av mina ägodelar med mig här i Stockholm då jag som många andra flyttar runt en hel del. Några saker jag har är dock mina planscher och illustrationer som jag använder för att göra varje nytt rum och lägenhet till min. De här vore fina tillskott till min samling då jag gör mig redo för att snart göra nästa vilda lemmelrusning för att välkomna våren i en ny lägenhet (med balkong!)

Svar: Vinnaren meddelas nästa Tisdag. Lycka till. Med solskenskram och Glad Påsk Åsa
Åsa None

2013-03-27 @ 14:35:45
Postat av: Jessica Hellström

Dessa underbara tavlor, skulle passa så bra i mitt sovrum, fast vi sover ju inte på hög ;-) men vi skulle älska att få se andra göra det, blir en färgklick mot mina vita väggar!!

Svar: Vinnaren meddelas nästa Tisdag. Lycka till. Med solskenskram och Glad Påsk Åsa
Åsa None

2013-03-29 @ 06:25:59
Postat av: isabella

om jag vann de fyra illustrationerna skulle min mamma få dem i fyrtionioårspresent. jag tänker att hon kanske skulle hänga upp tre i sitt sovrum, ovanför sängen, och den fjärde på toan. så att man har nåt fint att kolla på medan man uträttar sina behov.

Svar: Vinnaren meddelas idag. Lycka till. Med solskenskram Åsa
Åsa None

2013-03-30 @ 10:13:45
URL: http://gaialyf.blogspot.se
Postat av: Lotta Nilsen

I sommar ska jag bli mormor för första gången och det ska bli väldigt kul och spännande att se när min dotter och hennes Henric ska få en dotter! Skulle vilja vinna dessa fina illustrationer från Cajsa att ge dem så det kan pryda lilla barnbarnets kommande rum! Tror Djuren skulle bli fint uppskattade hos min dotter och hennes bebis nya rum! /Lotta

Svar: Vinnaren meddelas idag. Lycka till. Med solskenskram Åsa
Åsa None

2013-04-02 @ 11:27:45

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback