Det är inte fint att skryta men är en stolt lillesyster




Min storebror arbetar som grafisk designer på Grönan i Sthlm och nu till öppningen om en vecka kommer även en ny attraktion öppnas upp. Såg skisserna på loggan han har tagit fram i våras och längtar att få se det på plats i verkligheten. Johan är en av mina stora bollplank och jag är så glad att vi har designintresset gemensamt. Kanske var det mammas lekförmåga då vi var små att leka med pennor/papper/lera/kritor/målafärg och använda oss av det kreaativa mellan idrottandet eller kanske var det pappas spännande syn på foto och allt med design som fick oss att båda välja design som yrke. Ja jag vet inte kanske var det lusten att hela tiden lära oss och utmana oss själva. Jag är iallafall mäkta stolt lillesyster av vad min storebror tar sig ann och vad som levereras från hans skrivbord. Visar några av mina favvosar i hans portfolio samt den senaste loggan han och hans kollegor tagit fram. Jag vet bakgrunden till frihetsgudinnan och den har jag sett sedan innan med då som airbrusch målning för 10 år sedan på en helt annan grej;)
Kramar Åsa



Kommentarer
Postat av: Brorsan

Tack syrran för de orden. Kram J

2011-05-03 @ 12:54:18
Postat av: Åsa

You rock:)

2011-05-04 @ 18:07:57

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback