SAMARBETE OCH TÄVLING MED Rebel Walls


KYD och Rebel Walls går ihop och gör ett roligt samarbete den kommande veckan! Känns otroligt kul och ihop med Rebel Walls kickar vi igång en tävling för er alla. Jag kommer även fixa/inreda ett rum och bjuda på före och efter bilder som jag hoppas ni vill följa med på. Kika gärna i Rebel Walls hemsida och se hela deras fina tapeterkollektioner!

 

1a pris är ett presentkort på valfri tapet på 10m2 från Rebel Walls

Tävlingen pågår till och med den 20 juni! Alla är välkomna att medverka och allt du behöver göra är att svara på vilken din favorittapet är från Rebel Walls och motivera vilken del av ditt hem som skulle behöva ett ny karaktär. Vinnaren presenteras här på bloggen, Lycka till! Med Solsken/Åsa 

 

KYD and Rebel Walls make a fun collaboration in this coming week! Together with Rebel Walls we start a competition for you all. I will also decorate a room and show before and after picturesPlease look in Rebel Walls website and see all their nice wallpaper collections!

1st prize is a wallpaper of 10m2 from Rebel Walls Värde 2950kr

The contest runs until June 20All are welcome to compete, all you have to do is answer what your favorite wallpaper is from RebelWalls and write what part of your home that would need a new character. Winner will be announced here on the blog, good luck! With sunshine / Åsa

 

Tävlingen är nu avslutad. Grattis till Fanny
1a pris är ett presenrkort på valfri Tapet 10m2 från Rebel Walls
 
Tack alla som varit med och tävlat och som tagit er tid att skriva. Hade svårt att utse vinnaren men efter mycket fram och tillbaka har Vi utsett Fanny Till vinnaren. Stort Grattis till dig. 
 
Fanny vill du maila mig dina kontaktuppgifter på [email protected] så skickar jag presentkortet. 

 

Bild 2 av KillingYourDarlings Bild 1 och 3 Via rebell Walls




Kommentarer
Postat av: Camilla Nilsson

Absolut horisontal boards till vårt sovrum som är helvitt och tråkigt. Ledsnar fort på tapeter men denna skulle bli ett undantag och hålla lång tid framöver.

2013-06-10 @ 20:06:38
Postat av: Fanny

Men åh vad trevligt med tävling!
Jag och min kille har precis fått ett helt galet bra erbjudande om att få flytta in i en 3:a på Södermalm, Sthlm. Med ljusa höga väggar och gammalt bevarat trägolv skulle det bli jätteballt att bryta av med "light concrete"- tapeten då vi båda är väldigt förtjusta i detdär råa industristuket!
Min motivering blir att då vi bara är 20, respektive 21 år, har vi inte världens möjligheter med nuvarande budgeten, och detta är dessutom den första "flytta-hemifrån-flytten". Därför skulle det vara otroligt kul att vinna detta!
Kram!

2013-06-10 @ 20:50:34
URL: http://fannyaxner.me
Postat av: Jan German

God kväll!

Härligt med en tävling om så fina tapeter:) Om jag fick önska mig en tapet så skulle det vara Sum of Numbers att tapetsera på kontoret eller hemma i min arbetsvrå. Grafiskt elegant i svartvit och med vacker siffertypografi.

2013-06-11 @ 21:02:59
Postat av: Hanna Nevalainen

Jag gillar Quadrangle bäst och jag skulle vilja ge min mamma och pappa denna tapet till mitt gamla flickrum. Det är i behov av en upputsning efter att jag flyttat hemifrån.

2013-06-12 @ 13:42:29
Postat av: Wenche Nevalainen

Definitivt Quadrangle Blue. Trianglar får mitt hjärta att hoppa ett extra slag! Jag kommer välja en vägg i sovrummet! Tapeterna som finns är strukturtapeter och inte uppgraderade på ett bra tag. Nya rebelliska tapeter hade passat fint där!

2013-06-12 @ 13:46:22
Postat av: Michaela - Kostologik

Jag skulle vilja ge vår matsal en riktig make over med brick wall white och sen skulle jag köpa till springtime för att få den där perfekta vintage känslan. Jag blir galen de tidigare ägarna hade påfåglar på väggarna och även fast vi målat över så syns o känns dem a la pizzeria ;)

2013-06-13 @ 13:19:23
URL: http://www.lchfklubben.se/kostologik
Postat av: engbergmalin

Jag har en vägg som behöver lite kontraster i min matsal. Jag tror verkligen att "Branches" hade gjort sig "göör" bra! ;-) Håller tummar och tår nu.

/Malin

2013-06-13 @ 13:25:07
URL: http://Www.instagram.com/engbergmalin
Postat av: Anonym

Ett litet sovrum på övervåningen ska göras om och bli sonens rum. Där finns en murstock och en kattvind. Kattvinden ska tas bort och murstocken som blir kvar får ny puts, den har idag vitmålad glasfiberväv som resten av rummet. Väggen i kattvinden blir till ett snedtak som löper bakom skorstenen.
Här har jag drömt om en bild av öppen himmel och se, det fanns en tapet som hette "Free as a bird" och en annan som hette "Cloud puff" som jag gärna vill vinna.

2013-06-13 @ 15:12:47
URL: http://instagram.com/portfamily
Postat av: Marie Lyander

Nyligen flyttat, till en sekelskifteslägenhet,
verkligen jättemysig, men otroligt nedsliten..
Alla rum är i stort behov av en uppfräschning,
men allra störst är behovet i dotterns sovrum,
där är det slitet och trasigt! Och eftersom
dottern är otroligt geografi intresserad, så
skulle hon verkligen uppskatta den ursnygga
World Map från Rebel Walls! S

2013-06-15 @ 21:39:15
Postat av: Marion

Älska Dusty rubber stamp : eller frontage... eller..... Vägg på sovrummet blir det: den skulle passa perfekt... då blir det premier för vi har inte haft tapet på väggarna in mist 20 år. Men jag tror den tuff och vackert samtidigt. håller tummarna.

Kram/ Marion

2013-06-16 @ 22:16:43
URL: http://basichus.com
Postat av: Jenny gamnis

Åh så många fina tapeter. Ja vill ha en ny i varje rum. Men om jag ska försöka begränsa mig så hade det blivit Nostalgia från vintagekollektionen, den är underbar.
Jag och min sambo har bott i våran tvåa i lite över två år, men sovrummet är fortfarande vitt, i väntan på att rätt tapet eller färg ska dyka upp. Nu plötsligt gjorde den det. Underbart!

2013-06-17 @ 07:33:39
URL: http://www.finafinurligheter.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback