KYD för Nordhem KATALOGEN 2023




Jag är så glad över att berätta för er att KYD är med i Nordhems produktkatalog för 2023 . En katalog med vackra nordiska badrumsprodukter från ett av landets största företag inom badrum.  


I den nya katalogen berättar jag hur man bör tänka på när man ska planera och inreda sitt badrum och ger tips från ett inredareperspektiv, vad jag utgår ifrån när jag planerar mina kunders badrum. Jag har även satt ihop reportage ang de kommande badrumstrenderna för 2021/2022 i katalogen . 

(null)


Tack Nordhem,  Peter & gänget på Nordhem för förtroendet och detta roliga jobb tillsammans med er!  Katalogen kommer finnas online samt i butik. Med Sol Åsa /KYD (null)









Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback