Sneakpeak på KYDs fotokollektion HEMstad


(null)


Den 1 November släpper KYD en Limited Edition av en tavel/fotokollektion (8 tavlor likt 08) med hyllning av staden som alltid har varit mitt "hemma"! Här jag är uppvuxen, staden där alla mina nära och kära finns och funnits, där jag hittar nästan överallt. 



(null)



Då kollektionen är i en Limited Edition kommer enbart ett x antal tavlor finnas till försäljning för att bli mer unikt. Storlek lik 40x50 - 50x70 - 70x100 kommer finnas i 8 ex Per storlek.  Om ni önskar beställa eller paxa ett X innan så lägg ett mail till [email protected] 


Staden via mina ögon och så som jag ser den och platser som betyder så mycket för mitt hjärta - STOCKHOLM 






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback