KYDs detaljer och stylingfoton - jobbet som inredare



(null)

KYDs olika styling och fotojobb! Jag älskar att inreda, styla och fota och det är nog dynamiken med att både ta sig ann inredningsuppdrag både privata och offentliga, styla och fota produkter samt ha inredningsweekend och föreläsa för inredningsklasser som skapar variationen i jobbet!
Jag får ofta frågan av andra hur man jobbar och skapar en hållbar position som inredare och jag trycker alltid på att man aldrig ska sluta va nyfiken på att lära sig nya saker samt att var bred på sin kunskap! Att va flexibel och kunna ta sig ann olika uppdrag! Det har tagit mig 3 utbildningar och en högskole examen samt år för att jobba som inredare idag! Med sol Åsa 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback