KYD hjärtar Danska KREAFUNK


(null)


KYD för Danska KREAFUNK. Jag verkligen älskar musik och jag vet inte hur en dag skulle vara utan sköna låtar att vakna till samt nynna på under arbetsdagen! Att dansa & sjunga med, att skapa en stämning till ett fint ögonblick. Jag brukar sätta olika soundtrack till de där stunderna som betyder så mycket för en. Jag har därför olika högtalare i olika rum jag enkelt kan koppla mobilen och Spotify till! KYD hjärtar Danska KREAFUNK! 


De skapar nämligen högtalare till mobiltelefonen som absolut inte behöver döljas och gömmas utan blir en del av inredningen, med en design som är anpassade till ens vardag och till en musikälskare!  De har som mål att vara nyskapande och uppfylla behov genom att skapa stilfull design och kreativa lösningar ! KREAFUNKs produktsortiment växer och ständigt levererar de nya hits gång på gång! Deras idéer som alltid sätter musiken främst! Det gillas! Med Sol Åsa 

Kika in deras sortiment HÄR 



Inlägget för och i samarabete och för KREAFUNK 










Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback