Release på KYDs nya fotokollektion 8/11 2018


(null)

Så var första fototavlan från kollektionen HEMStad online och redo för order! Då kollektionen är i en Limited Edition kommer enbart ett 8 x antal tavlor finnas till försäljning för att bli mer unikt. 

Storlek lik 40x50 - 50x70 - 70x100 kommer finnas i 8 ex Per storlek.  Om ni önskar beställa ett X så lägg ett mail till [email protected] eller inboxa på instagram!   Staden via mina ögon och så som jag ser den och platser som betyder så mycket för mitt hjärta - STOCKHOLM 


Tavlan finns i storlekarna; 


40x50 - 380kr  

50x70 - 500kr 

70x100 -880kr


Tavlan Nr 1 av 08 


"Att skutta fram mellan Gamla Stans gränder har alltid varit en favorit känsla för mig. Kullerstenar under skorna, små gränder med charmiga innergårdar som gömmer sig innanför som fåtal tar del av, husens fina siluetter över huvudet. Historien som finns här från ett Sthlm som en gång var - det får en att känna sig nyfiken på att lära sig mer om denna plats och för mig känns denna plats som hemstadens hjärta." Åsa Gramén 






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback