Andra tavlan från Kolleltion HEMstad


(null)     

Så var andra fototavlan från kollektionen HEMStad online och redo för order! Då kollektionen är i en Limited Edition kommer enbart ett 8 x antal tavlor finnas till försäljning för att bli mer unikt. 

Storlek lik 40x50 - 50x70 - 70x100 kommer finnas i 8 ex Per storlek.  Om ni önskar beställa ett X så lägg ett mail till [email protected] eller inboxa på instagram!  Staden via mina ögon och så som jag ser den och platser som betyder så mycket för mitt hjärta - STOCKHOLM 


Tavlan finns i storlekarna; 


40x50 - 380kr  

50x70 - 500kr 

70x100 -880kr


Tavlan Nr 2 av 08 


"Dörrar för mig har på något sätt blivit en signatur för KYDs fototavlor! Innan har dörrarna på Sagoön Gotland fångat mitt hjärta men även hemma i hemstaden Stockholm finns det dörrar hjärtat slår extra för! Vad finns där innanför & hur många har fått gå in via denna dörr! Tänk va många dörrar som stängts men framför allt öppnats genom ens liv, dörrar till nya möten, människor som äventyr! Så för mig var den en självklarhet att denna vackra dörr skulle få vara med i kollektionen! Se hantverket i byggnaden och dörrens fina egna design." 


(null)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback