Grönskande dukning såhär i Juli med Sthål


(null)

KYD för Sthål och Ellens Agentur! Att duka upp fint och bjuda på mat älskar jag! Jag ville innan jag började jobba som inredare bli eventfixare - göra det fint med mat och inredning men sen vart fokus mer och mer inredning men fortfarande älskar jag att bjuda in familj/vänner på middagar, då gärna med att laga maten från grunden. God mat och gott att dricka! Oh visst känns det som maten vi äter blir godare om man inreder mysigt runomkring och serverar på fina tallrikar och ur vackra skålar! 

Just detta har KYD fått göra då jag fått i uppdrag att tolkat en sommardukning för Sthåls och Ellens Agentur! Med deras fina porslin i grönt så dukade jag upp och bjöd in på italienska smaker - Pasta linguini med kyckling/tomatsalsasås och ost. 
 Med Sol Åsa 


Inlägget för Ellens Agentur 






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback