Inredaren Tipsar - inred med Nordic Corner tavlor



Jag älskar att skapa olika känslor i hemmet efter årstid och att förnya på ett enkelt sätt är att byta ut och inreda med nya fina tavlor  om är anpassade efter känsla och stil - samt årstid!
KYD gör en kampanj i dagarna med fina företaget Nordic Corner - som designar egna konstverk genom dess illustratörer och designers. Fina motiv som man enkelt kan kombinera ihop till en vacker tavelvägg eller hänga en stor tavla som får all fokus på En vägg! Med rabattkoden  KYD20 får ni 20% rabatt på hela sortimentet! Bra va! 

Några av mina favoriter att inreda tidiga våren med är dessa tavlor nedan! 



(null)

- Jag hjärtar att bygga tavelväggar hos kunder och och tycker det är fint att få en dynamik i valet mellan olika tavlor - skissade, grafiska eller fotokonst! Här har jag valt att inreda med dessa fyra tavlor som ihop skapar en dynamik ! 


Eller denna trio med sommar och frihet som
Tema;

(null)

- Naturen , havet,  himlen och vårfåglarna! 
Så underbart fint ihop! Jag gillar extra mkt motiv som skapar en skön känsla och med de magiska talen 3 på rad så vill jag inreda våren med dessa uppåt väggen. 


Eller för de små och dess rums väggar 

(null)


- Och till barnrummen tycker jag dessa två raringar till illustrationer är så fina! 



Så mitt tips är att klicka in på Nordic Corner och beställ några fina nya tavlor till hemmet! De har även fina passande ramar! Så plocka ner och sätt upp några nya fina motiv! Enkelt tips att skapa en helt ny känsla 2018! Kika in; http://www.nordiccorner.se/


Inlägget i samarabete med Nordic Corner 





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback