Utan musik skulle KYD ej vara kreativ - finaste lurarna


(null)

~ I samarbete med Sudio Sweden @sudio ~! Jag älskar musik, utan det hade jag ej kunnat vara kreativ. Jag vaknar till musik och somnar till det! Att förgylla KYD bubblan med en go känsla tack vare musiken är en given sak. När jag KYDar så spelas det låtar som skapar rätta känslan! När jag skuttar ut på äventyr, på t-banan, på bussen, på skärgårdsbåtarna så får dessa fina darlingar följa med som en trofast fin vän. Trådlös on-ear hörlur med 24 timmars batteritid med riktigt bra ljud bidrar till den där känslan av glädje! I lurarna idag fina Gavin James -"Hearts On Fire" 

Beställ ni med och uppge rabattkoden som ger  15%: killyourdarlings16 🎶!  Med Sol Åsa


(null)



I samarbete med Sudio Sweden 







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback