KYD svensk "ambassadör" av danska Magical Four Season


Skriv inläggstext 

.
- Kan man bli förälskad i blommor, visst kan man det och det vart jag precis just nu! 

När frågan ifall KYD ville bli "ambassadör " för Danska företaget Magical Four Season på den svenska marknaden så jublade mitt hjärta! Då en av mina Topp 5 blommor är just Hortensia. 
- Älskar varumärket Magical fina koncept och och deras bondhortensiorna är så fina. Hur de på ett magiskt sätt kommer ändra färg 3-4 ggr genom säsongen och håller sig så länge, länge! Då budet kom så vart jag som nyförälskad, har aldrig sett sådana fina varianter med hög kvalité på hortensia innan. Just hortensior med Magical- märkning har odlats och valts ut med extra omsorg - det märks verkligen att det ligger dansk kärlek bakom dem! 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback