Villa Dalarö från Sandberg Får mitt skärgårdshjärta varmt


.
En av mina favoritplatser i Sthlms skärgård är Dalarö! Hit åker jag ofta med picknick korgen med nära och kära och njuter av skärgården. Sommar och sol känns extra fin därute vid havet och skärgården. Jag vart extra glad då jag såg Sandbergs med en inspirerande tapetkollektion som heter ”VILLA DALARÖ”. Designteamet har drömt sig bort till skira tyllgardiner, fladdrande fjärilsvingar och vårens första värmande solstrålar. Resultatet, VILLA DALARÖ, är en uppslagsbok för Sandbergs lantliga tapeter. Här blandas klassiska medaljongtapeter med slingrande blomstertapeter, allt i en lågmäld och naturnära färgskala.

Sandbergs designteam för VILLA DALARÖ består av Hanna Wendelbo-Hansson, Johanna Vestlin, Sara Bergqvist, Karolina Kroon samt Studio Sandberg.

KYD hjärtar de vackra miljöerna är skapade av inredningsstylisten Mari Strenghielm som tillsammans med fotograf Anna Malmberg tagit fram de inspirerande kollektionsbilderna. Alla bilder är tagna i villan från 1884 på Dalarö. Kan man annat än älska dem. 

Tapetkollektionen har release den 15 Mars! Sommar, sol och Skärgården! Så magiskt fint!!

Skriv inläggstext 

Foto Sandberg 

Ett underbart ljus och underbara styling.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback