KYD för LandGarden.se - redo att inta våren


Längtan till våren har inte varit såhär stor på länge! Verkar dock enligt metrologerna som om att det ska bli vinter imorgon igen! Men i mina tankar & tankarna på blommor och växter som gror. KYD hjärtar design som är unik och jag vart betagen när jag såg Land Gardens odlingslådor, fina, tidlösa, unik dansk design. 


Ett STORT plus är att de är lätta att bygga ihop. Lådorna finns i olika utföranden. Välj om du vill ha en modell med kanter som skyddar mot mördarsniglar, inbyggda sittplatser eller en flyttbar variant med hjul eller om du önskar att ha en galvaniserat eller obehandlat järn, som får en vacker patina med tiden. Odlingslådorna håller värmen bra vilket ger ett gynnsamt klimat och förlänger säsongen. 

Jag valde att inreda ett uterum med två fina lådor på hjul som man på ett enkelt sätt kan flytta runt beroende på tillfälle!
Mimosa, citroner och påskliljor i solskens gult planterades. Jag är så nöjd med dem! 
Tycker absolut ni ska kika in dess sortiment här;

https://www.landgarden.se

Foton Åsa Gramén 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback