I vår skuttar KYD runt med Gaston Luga på ryggen


.

I samarbete med Gaston Luga har KYD fått äran att testa en riktigt fin och tidlös ryggsäck som heter CLÄSSY - NAVY & BRUN. 

http://gastonluga.com/se/women/classy-navy-brown

En elegant, stilren och minimalistisk väska som passar både tjejer och killar! Jag hjärtat personer med driv och passion och när jag gick ta del av Gaston Luga och dess historia vart ännu mer förtjust i ryggsäckarna. 


Företaget Gaston Luga är grundat av svensken Carl Sundqvist. Det var under en resa till en annan kontinent som han spontant mötte fransmannen Gaston Luga. Gaston övertygade Carl om att ryggsäcken är den ultimata resekompanjonen men att det finns alldeles för få snygga sådana i världen. Efter en del efterforskning beslöt sig Carl för att skapa ett eget ryggsäcksmärke, döpt efter sin inspiratör och med snygg & elegant design som grundsten. Produkterna skulle utmärka sig med detaljer som passficka, metallfötter och de mångfärgade läderadresslapparna.

Min Fina Clässy är gjort av starkt och fylligt bomullstyg för längre livslängd och genuin känsla. Breda bomullssnören stänger huvudfacket, innehållandes ett 13 tums laptopfack och fyra mindre fickor. Det främre läderlocket hålls stängt med hjälp av en stark läderklädd magnet, för snabb och enkel öppning. Insidan är inredd med ett elegant 100 % bomullstyg. Baksidan har det unika Gaston Luga-facket för ditt pass, flyg- och tåbiljetter, håller de lättillgängliga men samtidigt säkra.
Denna darling kommer få följa med KYD på inredningsäventyr framöver!  Kika in dess hemsida och se om någon just faller dig i smaken! Jag hjärtar många av dem!

I samarbete med företaget ger dem er mina Fia följare även 15% rabatt i deras sortiment! Så uppge killingyourdarlings15 och lägg en order vetja! 

Kika in; http://gastonluga.com/se/

Med sol Åsa 

Foto killingyourdarlings 





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback