Höstens färger grönt och vinrött ihop till kunds vardagsrum


.

Idag drar Formex igång på Sthlms mässan, en mässa att ta del av höstens och vinterns nyheter! Jag ska dit/bjudit med några elever jag har haft! Då mässan är för företag och ej för privata så känns det extra kul att kunna ge dem chansen att kolla in nyheter!

Just nu ligger 3 st Kundcase på skrivbordet. Ett av dem är detta! Ett vardagsrums med höstens palett ska tas fram till kunderna Nina och Mårten! Jag väljer att ge förslag på lite av höstens hetaste trend! Grönt och vinrött ihop! Värmande fint tycker jag! Arbetat fram materialval, färgpalett, moodboard och behovsanalys! Nu ska det skissas upp och inköpslista ska fixas! 

Med sol Åsa 

Moodboard med höstens färger 


Collage /Moodboard - killingyourdarlings 




Kommentarer
Postat av: Brittmarie

Så jättefint och "höstigt". Ditt sinne för färg och form är fantastiskt! Precis i min smak i alla fall!
Ha en bra höst och lycka till med dina arbeten!

Svar: Åh tack snälla rara för dina varma ord🌷
Åsa None

2017-08-23 @ 19:58:50

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback