Mjuk kulörer i en beige palett i allrum och badrum



.

Två jobb från veckans som var och dess case! Kundhem som ska få en lyft med ny känsla i vardagrum/allrum samt ombyggnad i badrum med val i en sober men mer lyxig känsla! 

Jag får ofta frågan av kunder ang valen av material! Kan man blanda och mixa exempelvis Mässing med krom/silver i ett och samma rum! 

Jag brukar ej stoppa mig själv att testa att inreda med både olika material och metall! Att samspela dessa två fina darlingar tycker jag bara kan lyfta varann! Krom kan kännas kall och ihop med mässing tillför man värme. En detalj som kan lyfta hela helheten . Så våga testa och addera in antingen mässing eller krom i era val! Men tänk ej att blanda för mkt! Det är då det kan kännas som en krock!  Med sol Åsa 

Med sol Åsa 


Collage och skiss KYD /Åsa Gramén




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback