Tacksamhet över att ha de finaste kunderna


.

När ett brev flyger in till mailboxen med en bild och texten; "Du kan inte ana vad mycket jag lärt mig det senaste året! Så den här får sitta här hos oss som en liten hyllning till dig och din känsla för finheter och engagemang för vårt hem! Hittade det här kortet, som jag köpte för länge sedan, igår och det fick mig att tänka på just hur mycket du inspirerar! Jag trodde aldrig att jag skulle tycka inredning var så kul och du är verkligen en sann källa till inspiration. Fortsätt med det" då kan jag ej hålla tillbaka tårarna av glädje och lyckan bubblar till som sockerdricka i hjärtat! Jag måste ha de finaste inredningskunderna och jag är så evigt tacksam för att få jobba med det jag älskar, hjälpa människor till val för att få dem att trivas ännu mer och de hjärtar att komma hem. Tack finaste Helena med familj för att jag fått er som kunder och att jag är med på er inredningsresa. Tacksamhet och solskensvärme rakt in i hjärtat!

Med sol Åsa




Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Åh vad fint! Sånt värmer verkligen!

Svar: Ja verkligen ! Så mkt lycka
Åsa None

2016-09-02 @ 11:13:01
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/
Postat av: Isabell

Vad fint!! <3

Svar: Ja jag vart så glad
Åsa None

2016-09-02 @ 16:35:37
URL: http://hotelisabell.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback