Tävla & Vinn fina golvlampan Ohio från By Rydéns




Jag älskar att ge och att kunna glädja andra och därför känns det extra kul att få kunna bidra med detta i form av tävlingar för er mina fina följare och läsare. Att ihop med varumärken som jag håller nära mitt inredarhjärta utlysa tävlingar på bloggen samt instagram.  Att ni kan ha möjlighet att inreda era hem med detaljer som förhoppningvis skapar ett leende på läpparna! 

Denna gång gör KYD ett samarbete med fina lampföretaget By Rydèns och tävlar ut en fining till darling. - Ohio golvlampa!

Detta är en snygg och funktionell armatur som ger både punktbelysning och allmänbelysning.
I läsarmen sitter en inbyggd LED 5W vilket gör Ohio till en energisnål och miljövänlig armatur.
5W motsvarar ca 50W. En fin skärm i vitt och med mässing i arm/stomme.  Diameter: 25cm Höjd: 139,7cm och pris i butik 2 299kr!

För att delta - Adda Killingyourdarlings på instagram och läs mer hur ni gör för att delta i tävlingen! 

Lycka till! Med sol Åsa 

Layout/Foto Killingyourdarlings 




Kommentarer
Postat av: Lena E

Vill gärna vara med å vinna den här snygga lampan, men jag har inte instagram : (

Svar: Åh va synd!
Åsa None

2016-05-24 @ 19:21:26

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback