Styling och Fotosession för Danska I LOVE ECO HOME



KYD har äran att styla och ta produktfotogarfier för Danska företaget I LOVE ECO HOME - http://iloveecohome.com

Deras vision är att göra ekologiska och hållbara produkter tillgängliga för alla ! Därför erbjuder de ekologiska och hållbara produkter för dig och ditt hem med en önskan att göra det lättare för dig att ta ett ekologiskt , hållbart och ansvarsfullt val .

Idén att skapa en mer balanserad livsstil , vi är inte ensamma . Tvärtom , kan vi
många att dela denna tanke , som vi bara hitta inspirerande .

Det är just därför är I LOVE Eco Home del av en större familj även kallad I Love Eco Family , som för närvarande omfattar  "I love eco hotell" I Love Eco Essentials och I Love Eco Home . Vi har utvecklat en stark tro på att de tillsammans kan göra en verklig skillnad , som just har varit grundsten i dess koncept! Kika in deras hemsidan och klicka hem deras magiska fina produkter! Med Sol Åsa 




TÄVLA & VINN 

I och med styling och fotosession så lottar KYD nu ihop med I LOVE ECO HOME ett fint sett med ; tandborstar, Shampoo, Två, Lotion, Kroppstvål i ett fint sett lagom att vinna såhär i vårtider! Om du vill bli lycklig VINNARE av detta sett så skriv en fin motivering nere i kommentarsfältet nedan! Ni har fram till lördag kl 12.00 på er! Med Sol Åsa 


Tack alla finingar som varit med och tävlat. Vi hade svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite övervägande föll vinstlotten till Caroline


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail under dagen ang adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 


Styling och foto Killingyourdarlings 



Kommentarer
Postat av: Therese

Åååå vilken fantastisk ide! Tillsammans är vi starka! Jag skulle ge detta till min man som fortfarande inte köper Eko till min stora förvåning, jag är en genomgående ekologisk fru som tyvärr inte haft en smittande effekt på min man ha ha. På mig och våra barn kommer inget onaturlig och oekologiskt på fråga. Genom att ge detta sett till honom skulle han förmodligen upptäcka och förstå eko family tänket och komma med i min och barnens eko gemenskap. Tillsammans är vi en eko familj! Kram

Svar: 👍🏼☀️😘
Åsa None

2016-03-08 @ 18:55:16
Postat av: Karin

Åh, detta känns ju bara så rätt! Jag & dottern har ganska känslig hy och vi har provat några ekologiska märken men inte tålt dem, så får tyvärr köra på de icke-eko som vi tål tills vidare! Det hade ju varit helt fantastiskt att få testa detta märke och se om det kan funka för oss! Tack för himla fina tävlingar!! 🙏🏻❤️

Svar: 👍🏼
Åsa None

2016-03-08 @ 19:58:31
Postat av: Katarina

Det här lyxiga och vackra set skulle verkligen pigga upp min trötta kropp och själ efter en lång och mörk vinter. Det är långt kvar till semester och jag behöver ekologisk spa-lyx hemma. Bonus att mina ögon får något fint att vila ögonen på i badrummet.

Svar: 👍🏼👏🏼
Åsa None

2016-03-08 @ 21:14:25
URL: http://katarinaratcliffe.se
Postat av: Anne Rasmussen

Wuhuu fantastiske produkter - dem ville jeg elske at vinde!
I LOVE I LOVE ECO HOME <3
Flot og fin blog :)

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2016-03-09 @ 10:54:37
Postat av: dagmar åmaan

Att vara hemma men blunda och dofta och känna...och i tiden förflytta sig till lyxiga känsla på Axel Guldsmeds hotell där ni levererar era fina produkter!

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2016-03-09 @ 12:06:22
URL: http://aaman.se
Postat av: Dagmar Åman

Att vara hemma men blunda och dofta och känna...och i tiden förflytta sig till lyxiga känsla på Axel Guldsmeds hotell där ni levererar era fina produkter!

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2016-03-09 @ 12:08:42
URL: http://aaman.se
Postat av: Lena E

Det är detaljerna som gör helheten och de här fina kitet skulle lyfta mitt badrum till en ny nivå både i form av doft och design. Snyggt och elegant med skön känsla för naturen där alla är vinnare.

Svar: 👍🏼
Åsa None

2016-03-11 @ 23:39:08
Postat av: Sabina

Hälsomsam livsstil & ger en hållbar framtid, att välja eco är självklart både för min egen skull och för miljöns skull. Vore jätteroligt att få prova detta set och förhoppningsvis hitta några nya favoriter.
Eco är framtiden.

Svar: 👍🏼
Åsa None

2016-03-12 @ 09:03:50
Postat av: Caroline

Är med och tävlar! Inte bara för att jag älskar ekologiskt utan också för att de där tandborstarna är så mycket finare att de vanliga i plast. Min kompis har i veckan köpt lägenhet tillsammans med sin kille (hurra!) och det här skulle vara en perfekt inflyttningspresent till dem. Håller tummarna! :)

Svar: 👍🏼
Åsa None

2016-03-12 @ 09:50:03
URL: http://cjs.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback