En paus ifrån KYD bloggen...


En stor sorg just nu i mitt liv, som inneburit och innebär många tårar som runnit. Ska försöka att se glädje ändå och känner att det bästa är att fokusera på den kraft som finns kvar och lägga den på dem viktigaste i livet just nu. Det Känns då svårt att få ner orden och att skriva med HELA hjärtat här på KYD bloggen  - "Do things with passion, or not at all. Wherever you go, go with all your heart." - och just nu kan jag ej ge hela hjärtat här men jag lovar er återkomma då jag mår bättre! Med kärlek Åsa 



Kommentarer
Postat av: Katarina

Men usch! Sänder många kramar!
Hoppas det löser sig. Kom ihåg att djupandas och ta hand om dig massor. ❤️

Svar: Tack rara!! Ska försöka andas och omges av de jag håller kär! ❤️
Åsa None

2016-03-25 @ 20:35:28
URL: http://katarinaratcliffe.se
Postat av: JUNITJEJ

SÅå tråkigt! Styrkekramar!

Svar: Tack snälla ❤️
Åsa None

2016-03-26 @ 15:54:26
URL: http://www.junitjejen.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback